thankyou facebook youtube-play chevron-circle-up basket discount heart-o home home3 play phone search gift truck heart mail facebook2 instagram Times Times

Prijavite se na e-novosti i primite ekskluzivan pristup svim pogodnostima kod

Okay.hr i zajedno s nama učinite nešto dobro za sebe i za prirodu!

Česta pitanja

Ako danas naručim kada dobivam paket?

Naručeni proizvodi idu na put u najkraćem mogućem vremenu. Ako naručite paket s proizvodima koje imamo na zalihama do 12 sati, već isti dan paket će biti poslan! Potrudit ćemo se da sve narudžbe zaprimljene po 12 sati spakiramo isti dan i pošaljemo odmah sljedeći dan.

Kod proizvoda koji su već unaprijed naručeni postoji mogućnost narudžbe u PREDNARUDŽBI. To znači da imamo okvirno vrijeme dostave i paket će bit poslan najkasnije u roku tjedan dana.

 

Kako možeš platiti naručene proizvode?

Svoj paket možeš platiti na dva načina – kreditnom karticom na našem webshopu prilikom zaključivanja narudžbe ili direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa (dodatni trošak 7 Kn).

 

Koliki su troškovi dostave?

Ako naručiš proizvode u visini 380 kn ili više troškove dostave pokrivamo mi! Kod kupnje od 190 kn do 379,99 kn je trošak dostave 20 kn. Do 189,99 kn je trošak dostave 30 kn.

 

Mogu li dobiti R1 račun za tvrtke?

Naravno! U napomeni uz narudžbu samo ostavite napomenu da želite R1 uz podatke o firmi te njezin OIB i porezni broj. Račun će stići u paketu.

 

Kako mogu kupiti proizvode?

Jednostavno dodaš željene proizvode u košaricu te odeš na blagajnu gdje upišeš svoje podatke i proizvodi su već na putu prema tebi. Ako nisi ljubitelj tehnologije, a svejedno želiš naručiti naše proizvode možeš nam se javiti na info@okay.hr te ćemo mi napraviti narudžbu za tebe.

 

A što je s dostavom?

Tvoj dostavljač iz dostavne službe GLS će ti donijeti paket na željenu adresu. U slučaju da te prilikom dostave ne pronađe na adresi ostavit će obavijest o pokušaju dostave te o novom terminu dostave paketa ili će te telefonski kontaktirati kako biste se mogli dogovoriti za željeni termin dostave.

 

Kako mogu provjeriti da li sam napravio/la dobru narudžbu?

Nakon uspješno zaključene narudžbe dobiti ćeš povratni e-mail da je tvoja narudžba zaprimljena te ćeš ujedno dobiti i popis svih proizvoda koji su naručeni uz finalnu cijenu tvojeg paketa.

 

Da li je za narudžbu potrebna prethodna registracija?

Za kupovinu na našem webshopu nije potrebna registracija, samo upišeš svoje podatke za dostavu i to je to. Prednost prijave je ta da imaš mogućnost pregleda svih svojih prethodnih proizvoda. Možeš također spremiti svoje podatke za naručivanje koji će se automatski popuniti prilikom tvojeg sljedećeg naručivanja – manje tipkanja! 🙂 Svejedno, registracija nije nužna za predaju narudžbe.

 

Što znači srce lijevo pored proizvoda?

Klikom na srce stvaraš svoj popis omiljenih proizvoda koje bi u budućnosti htjeo/la imati. Ta mogućnost je dostupna samo kod registriranih korisnika.

 

Imate li poklon bonove?

Imamo! : ) Možeš ih naći OVDJE.

 

Kako mogu iskoristiti vaš promo kod?

Vrlo jednostavno! Moguće je iskoristiti jedan promo kod po narudžbi i to tako da promo kod uneseš u prozorčić za promo kodove na prvom koraku blagajne.

Potom stisneš “potvrdi” te se automatski obračunava popust na proizvode koji već nisu sniženi. Ako imaš bilo kakvih poteškoća prilikom naručivanja slobodno nam piši na info@okay.hr te ćemo ti rado pomoći.

 

Kada sam unio/la promo kod za “Popust na narudžbu”, poštarina se je povećala, zašto?

Povremeno se iznos poštarine promijeni kada unesete promo kod za popust na narudžbu. Što se dogodilo? Prilikom kupnje iznad 190 kn poštarina iznosi 20 kn. Nakon upisivanja promo koda za popust na narudžbu sveukupna cijena proizvoda padne ispod te granice te se automatski zaračunava veći iznos poštarine od 30 kn. Zato se ponekad više isplati kupiti neku sitnicu kako bi cijena poštarine ostala nepromijenjena 🙂

 

Utipkala sam promo kod za “Popust na narudžbu, no “Popust na narudžbu” nije obračunat.

Promo kod za popust nažalost ne vrijedi za proizvode koji su već sniženi. Ponekad promo kodovi ne vrijede za određene brendove te je to uvijek navedeno kod promo koda.

Ako imaš poteškoća prilikom obračunavanja promo koda slobodno nam se javi na info@okay.hr s promo kodom koji želiš iskoristiti pa ćemo provjeriti gdje je nastao problem.

 

Što ako mi proizvodi ne odgovaraju, mogu li ih vratiti?

Naravno, javi nam se u roku od 14 dana na info@okay.hr te ćemo ti proslijediti sve podatke za postupak vraćanja. Potom imaš još 14 dana da neotvorene proizvode pošalješ natrag – ako se predomisliš možeš ih zadržati. Kao kupac dužan si snositi troškove prilikom povratka proizvoda. Također, moraš priložiti kopiju računa.

 

Proizvoda nema na zalihama?

Ponekad je teško predvidjeti dolazak novih zaliha. Pošto nudimo više različitih brendova, tako i proizvode naručujemo u različito vrijeme. Zato smo taj problem jednostavno rješili. Ispod oznake “proizvoda više nema na zalihama” u prozorčić upiši svoju e-mail adresu.

Kod proizvoda koji su već unaprijed naručeni postoji mogućnost narudžbe u PREDNARUDŽBI. To znači da imamo okvirno vrijeme dostave i paket će bit poslan isti dan kada proizvodi stigne na zalihe (obično traje oko tjedan dana).

 

Među često postavljenim pitanjima nema odgovora koji te zanima?

Nema problema! Kontaktiraj nas na info@okay.hr te ćemo ti s veseljem odgovoriti na sva tvoja pitanja!

 

Internet stranici su potrebni kolačići za funkcioniranje. Nastavljanjem gledanja i traženja po stranici slažete se s upotrebom kolačića. Više.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close