Opći uvjeti poslovanja i korištenja web stranice
e-mail: info@okay.hr
Tvrtka je registrirana pri Okružnom sudu u Ljubljani pod br. 2014/38812.
Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine Okay.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka Gospodarske komore i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.
Internetskom trgovinom Okay.hr (u nastavku “Okay.hr” ili “internetska trgovina” upravlja tvrtka NS d.o.o. Kalingerjeva 5, 1000 Ljubljana (u nastavku “ponuditelj”).
Korištenjem web stranice prihvaćate uvjete poslovanja koji važe u trenutku kupnje (internetsko naručivanje), zato vas molimo da ih pročitate.
NS d.o.o. zadržava pravo za promjenu općih uvjeta poslovanja u internetskoj trgovini Okay.hr.
Vrste korisnika
Registracijom na www.okay.hr postajete član Okay.hr. Pravo na kupnju putem interneta imaju registrirani članovi i gosti, koji kupnju naprave brzo i ne moraju se registrirati prije kupnje.
Putem registracije u internetsku trgovinu, posjetitelj dobiva lozinku i korisničko ime, koje može koristiti za prijavu u internetsku trgovinu. Ako korisnik u bilo kojem trenutku želi promijeniti svoju adresu e-pošte ili lozinku zamijeniti s drugim, to može učiniti u svom profilu “moj račun”.
Dostupnost informacija
Internetska trgovina Okay.hr se obvezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće informacije:
a) identitet tvrtke (ime i sjedište, broj registra)
b) podatke za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
c) bitne vrijednosti robe i povrat novca (storniranje robe i garanciju)
d) dostupnost proizvoda (da svaki proizvod koji je na internetskoj stranici bude dostupan u razumljivom roku)
e) uvjete dostave proizvoda ili vršenja stornacije (način, mjesto i tok dostave)
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvojbeno istaknute kao i sadrže li dodatne troškove ili troškove dostave
g) načine plačanja i dostave
h) vremensko trajanje ponude
i) rok u kojem je moguće odustati od kupnje; osim toga i koliko kupca košta povrat proizvoda
j) objašnjenje postupka kod pritužbi, sa uključenim podacima o osobi za kontakt ili službi za kontakt s kupcima
Ponuda artikala i cijena
Cijene proizvoda u internetskoj trgovini Okay.hr izražene su u kunama i ne uključuju troškove slanja. Cijene uključuju PDV – obračunat na temelju 1. stavka 94. članka Zakona o porezu na dodanu vrijednost (tvrtka je obveznik za PDV).
Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda i cijene u internetskoj trgovini Okay.hr redovito su ažurirani i mijenjaju se redovito te brzo. U slučaju da artikli nisu raspoloživi, to je jasno označeno.
Cijena u internetskoj trgovini Okay.hr jednaka je za registrirane članove i za goste internetske trgovine. Cijene važe u trenutku predane narudžbe i nemaju unaprijed definirane valjanosti. Cijene vrijede u slučaju plaćanja jednom od gore navedenih metoda plaćanja, pod navedenim uvjetima.
Tvrtka NS d.o.o. zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave.
Narudžba i cijene
Kupoprodajni ugovor između internetske trgovine Okay.hr i kupca zaključuje se u trenutku kad Okay.hr potvrđuje narudžbu. Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za Okay.hr tako i za kupca. Da bi se osigurala točnost isporuke i točnost podataka, Okay.hr može nazvati kupca na njegov kontakt broj telefona. Okay.hr može u bilo kojem trenutku odustati od ugovora, sklopljenog predajom narudžbe, dok narudžba još nije bila isporučena naručitelju, jer može doči do nepredvidivih problema, do različitih problema s zalihom, ili se narudžbe ne može realizirati iz bilo kojeg drugog razloga. U tom slučaju vrati se svota, ako je već bila primljena.
Kupoprodajni ugovor (tz. prva elektronska poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se elektroničkim putem na serveru pružatelja usluga.
Postupak kupovine za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe, osim što u drugom koraku u košarici označite “Želim račun na tvrtku” i upišete potrebne podatke.
Načini plaćanja
Internetska trgovina Okay.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:
- plaćanje karticom kod zaključka narudžbe
- plaćanje pri preuzimanju (dodatni trošak 1 eur)
Kod kupnje do 99,99 eur je trošak dostave 4,95 eur. Kod narudžbe veće od 100 eur, poštarina je besplatna.
Dostava se vrši putem GLS dostavne službe.
Upozorenje: Ovi uvjeti, te troškovi pakiranja i otpreme vrijede samo u Republici Hrvatskoj. Za otpremu u druge zemlje, troškovi slanja naplaćuju se po cijeni dostavne službe. Kupac snosi i potencijalne troškove pristojbi u zemljama izvan Slovenije.
Izdavanje računa
Internetska trgovina Okay.hr nakon plaćanja ili prilikom dostave naručenih proizvoda priloži kupcu originalni račun.
Račun detaljno opisuje cijenu i sve troškove povezane s kupnjom. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti ispravnost podataka. Kasniji prigovori na izdane račune ne uzimaju se u obzir.
Promocijski kodovi za popust kod narudžbe
Povremeno primateljima e-novosti ili putem drugih komunikacijskih kadrova šaljemo promo kodove. Promo kod donosi različite pogodnosti pri kupnji preko internetske stranice Okay.hr, sve od poklona do popusta. Svaki kod je vremenski ograničen i mora se iskoristiti u predviđenom roku, inače je nevažeći.
Promotivni kodovi nisu kompatibilni s drugim akcijama i ne važe na već snižene proizvode, čak i ako to nije navedeno za određenu akciju. Ako nije drugačije navedeno, promotivni kodovi NE važe ni na proizvode u setovima, poklon bonove, „kutak za ponovno punjenje“ i sljedeće marke (Amon & Anis, Clay Ritual/Glina, Cvetka, Skinfairytale, Nelipot, Odori, Nani).
Korištenje kode za popust kod narudžbe:
– Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.
– U internetsku blagajnu u prvom koraku, u polje “Promotivni kod” unesite pojedinačni promotivni kôd i kliknite “potvrdi”.
– Za jednu kupnju može se koristiti samo jedan promotivni kôd po narudžbi.
– Kôd za popust kod narudžbe: važi na kupnju proizvoda i ne odnosi se na troškove otpreme, osim ako nije izričito navedeno da kôd za popust na narudžbu također pokriva troškove otpreme. Kôd za popust ne važi na već snižene proizvode.
– Kad unesete kôd za popust na narudžbu, vrijednost kode za popust na narudžbu automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe. Ostaje iznos, kojeg treba još platiti.
Odstupanje od naručene robe
Pri pogodbi sklopljenoj na daljinu, potrošač ima pravo u četrnaest (14) dana (po 43.č členu ZVPot Slovenija) tvrtki na elektronsku adresu (info@okay.hr) javiti da odustaje od ugovora. Pri tome ne treba navesti razlog svoje odluke. Vraćanje zaprimljene robe se broji kao obavijest o odustajanju od kupoprodaje.
Potrošač mora u najkasnije 15 dana nakon obavijesti o odstupu od ugovora tvrtki povratiti neoštećenu, neiskorištenu i neotvorenu robu, osim ako je predmet uništen, neispravan, izgubljen ili je smanjena njegova količina bez krivnje potrošača. Potrošač robu vrati na adresu: Okay.si – NS d.o.o., Tržaška 261, 1000 Ljubljana – Slovenija.
Po prijemu robe, tvrtka potrošaču sukladno sa zakonom vrati sav plaćeni iznos za vraćene proizvode. Jedini trošak koji snosi potrošač je neposredni trošak povrata robe i izvorni trošak otpreme naručene robe. Pošiljke sa otkupninom ne primamo. Tvrtka može u bilo kojem trenutku odustati od ugovora sklopljenog prilikom predaje narudžbe, dok narudžba još nije dostavljena naručitelju. U ovom slučaju vrati se iznos kupnje, ako je iznos već bio primljen.
Potrošač pri povratu robe treba poslati i račun te osobne podatke, uključujući i broj transakcijskog računa na koji želi dobiti povrat novca. Povrat novca ćemo izvršiti u roku 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora ili u roku 14 dana od primanja vračenih proizvoda.
Prilikom odstupanja od ugovora, gdje je korišten promotivni kod ili kôd za popust na narudžbu: ta se sredstva računaju kao popust za narudžbu: i ne vraćaju se korisniku. Vraća se samo uplaćeni iznos na TRR korisnika, a korisniku se vraća promotivni kod u obliku novog koda. Poklon bon smatra se sredstvom plaćanja nakon odstupa od ugovora i vraća se korisniku kao poklon bon.
Zaštita osobnih podataka
Ponuđač se obavezuje trajnom čuvanju svih osobnih podataka korisnika (osobni podaci, podaci o kupnji). Sve podatke koje dobije Okay.hr, smije koristiti isključivo za ispunjenje narudžbi (slanje informativnog sadržaja, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju sa korisnikom.
Korisnički podaci su zaštićeni u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka i u nijednom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama. Za čuvanje osobnih podataka je odgovoran i sam korisnik i to tako, da brine za sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.
Koje osobne podatke obrađujemo
- Osnovne kontakt podatke (ime, prezime, telefonski broj, adresa e-pošte);
- Podatki o korištenju naših web stranica (klikovi na veze, utrošeno vrijeme) i informacije u vezi sa odazivom na naše poruke e-pošte (ako je bila poruka otvorena, na koje veze ste kliknuli),
- Podaci koji su nam potrebni kako bismo ispunili ugovor i isporuku kupljene robe (predmet kupnje, cijena, adresa isporuke, vrijeme isporuke, način plaćanja, datum plaćanja, podaci o reklamacijama, podaci o predanom računu, itd.).
Pravne osnove za obradu osobnih podataka
Vaše osobne podatke možemo obraditi na sljedećim pravnim osnovama:
- kada ste pristali na obradu vaših osobnih podataka u određenu svrhu obrade, i uvijek imate pravo povući tu suglasnost (npr. za personalizirane obavijesti o našoj ponudi, koja temelji na uspostavljanju profila);
- kada imamo zakonit interes za obradu vaših osobnih podataka (primjer može biti: kada vam pošaljemo e-poštu u slučaju da ste napustili košaricu na našoj web stranici bez završetka kupnje).
Svrha obrade osobnih podataka
Vaše osobne podatke možemo koristiti u jednu ili više sljedećih svrha:
- komunicirati s vama u vezi s pružanjem naših usluga i odgovarati na vaša pitanja;
- sklapanje ugovora i ispunjavanje obveza, koje proizlaze iz sklopljenog ugovora;
- tržišna komunikacija (slanje e-pošte, uobičajene pošte i SMS-a);
- tržišna komunikacija na temelju prilagođenih ili individualiziranih ponuda i poruka, na temelju formiranja korisničkih profila ili sortiranje u grupe, od kojih svaka može primati tržišnu komunikaciju s različitim sadržajem. Prilikom formiranja profila pratimo i aktivnosti pojedinca (kao što je vrijeme koje pojedinac provodi na određenom sadržaju, kakav sadržaj ih zanima i otvaranje e-poruka) te frekvencija i vrijednost prošlih kupovina;
- za primjenu bilo kojih pravnih zahtjeva i rješavanja sporova;
- za statističku analizu prodaje naše robe i upotrebe naših web stranica.
Koliko dugo čuvamo vaše osobne podatke i što se nakon toga događa
Osnovne osobne podatke pohranjujemo trajno [na primjer: na našoj internetskoj stranici imate status našeg registriranog korisnika, naručeni ste na naš newsletter,…].
Osobne podatke koje obrađujemo na temelju vašeg pristanka, hranimo trajno. Sve dok vaš pristanak ne bude opozvan.
Računi se čuvaju 10 godina od datuma izdavanja.
Podatke potrebne za sklapanje i ispunjenje ugovora između vas i nas, pohrani se još 5 godina od završetka ugovora (isporuke robe).
Po isteku roka pohrane, osobni se podaci učinkovito brišu ili postaju anonimni, što znači da ih obrađujemo na takav način, da se više ne mogu povezati s vama ili vam ih pripisati.
Dobrovoljno pružanje informacija i posljedica nepružanja
Davanje osobnih podataka je dobrovoljno. Niste nam dužni pružiti osobne podatke, ali ako ih ne pružite, možda neće primati određene usluge ili imati mogućnost ugovora s nama. Koji podaci su takvi, da njihovo nepružanje uzrukuje gore navedene posljedice, obavijestiti ćemo vas svaki put, kada ćemo od vas prikupljati osobne podatke.
Tko ima pristup do vaših osobnih podataka
Ne prosljeđujemo vaše osobne podatke i ne omogućavamo da se otkriju trećim osobama (izvan tvrtke NS d.o.o., osim onima koji s nama imaju pisani ugovor, na osnovu kojeg obavljaju određene zadatke u vezi s obradom podataka i dužni su poštivati zakone u vezi s obradom i zaštitom osobnih podataka (tzv. ugovorni obrađivači). Ugovorni obrađivači kojima pružamo osobne podatke su:
– pružatelj usluga marketinga;
– pružatelj usluga programa za izdavanje računa;
– pružatelj slanja poruka e-pošte.
Ugovorni obrađivači smiju obrađivati osobne podatke samo u skladu s našim uputama i ne smiju obrađivati osobne podatke u vlastite svrhe. Oni i njihovi zaposlenici imaju obvezu prema zaštiti povjerljivosti vaših osobnih podataka.
Ugovorni obrađivači ne prenose osobne podatke u treće zemlje (izvan država članica Europskog gospodarskog prostora – to su države članice EU, te Island, Norveška i Lihtenštajn).
Koja prava imate u vezi s osobnim podacima, kako možete opozvati pristanak na obradu i koje su posljedice opoziva
Imate sljedeća prava kada su u pitanju vaši osobni podaci:
A. da u bilo kojem trenutku zahtijevate od nas:
- potvrdu ako obrađujemo vaše osobne podatke;
- pristup do osobnih podataka i sljedeće informacije: svrha obrade; vrste osobnih podataka; korisnici ili kategorije korisnika, kojima su osobni podaci bili omogućeni ili će biti otkriveni, osobito korisnike u trećim zemljama ili međunarodnim organizacijama; očekivano razdoblje zadržavanja osobnih podataka ili, ako to nije moguće, kriterije koji će se koristiti za utvrđivanje tog razdoblja; postojanje automatiziranog primanja odluka, uključujući formiranje profila i razloge za njega, kao i važnost i očekivane posljedice takve obrade za vas;
- jedna (besplatna) kopija osobnih podataka u formatu koji odredite vi (ako je zahtjev iznesen elektroničkim putem za komunikaciju, a ne zatražite drugačije, onda se kopija pruža elektroničkim putem); možemo naplatiti razumnu naknadu za dodatne kopije koje tražite, ovisno o troškovima;
- ispravljanje netočnih osobnih podataka;
- ograničenje obrade kada:
- se suprostavljate točnosti osobnih podataka, u razdoblju koje nam omogućava provjeru točnosti osobnih podataka;
- je obrada nezakonita, i protivite se brisanju osobnih podataka i umjesto toga zahtijevate ograničenje njihove upotrebe;
- nam više ne trebaju osobni podaci za potrebe obrade, ali su potrebni vama za ostvarivanje, izvršavanje ili obranu pravnih zahtjeva;
- brisanje svih osobnih podataka (pravo da se zaborave) ako su ispunjeni zahtjevi članka 17. Opće uredbe o zaštiti podataka, a posebno ako povučete pristanak na obradu osobnih podataka;
- ispis osobnih podataka u strukturiranom, često korištenom i strojno čitljivom obliku, s pravom da te podatke proslijedite drugom kontroleru, a da vas pritom ne ometamo;
- prekinuti upotrebu osobnih podataka u svrhe izravnog marketinga, uključujući formuliranje profila;
- da niste podložni odluci koja temelji isključivo na automatiziranoj obradi, uključujući stvaranje profila, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti iz članka 22. Opće uredbe o zaštiti podataka.
B. pravo podnošenja žalbe protiv nas, kod Povjerenika za informacije, ako smatrate da obrada vaših osobnih podataka krši Opću uredbu o zaštiti podataka.
Postupak ostvarivanja prava
Svoje zahtjeve za ostvarivanje prava u vezi sa osobnim podacima, možete pismeno uputiti bilo kojem kontaktu navedenom na vrhu ovog dokumenta pod Upravitelj osobnih podataka i kontaktnih podataka.
Za svrhu pouzdane identifikacije u slučaju ostvarivanja prava u vezi sa osobnim podacima, od vas ćemo možda tražiti dodatne podatke, a mjeru možemo odbiti samo u slučaju ako dokažemo da vas ne možemo pouzdano identificirati.
Moramo odgovoriti na vaš zahtjev za ostvarivanje vaših prava u vezi sa osobnim podacima bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od mjesec dana od primitka vašeg zahtjeva.
Komunikacija
Okay.hr će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ukoliko se korisnik tome izričito ne protivi i u skladu sa odredbom ZEK-1. Informativne elektronske ili SMS poruke će sadržavati sljedeće: – jasno i nedvojbeno će biti označene kao informativne, – pošiljatelj će biti jasno vidljiv, – različite akcije, pomocije i druge tržišne tehnike će biti označene kao takve.
Jednako će tako biti i jasno izrečeni uvijeti sudjelovanja u njima, – jasno će biti predstavljen način odjave iz istih, – želju korisnika o prestanku prijema oglasnih poruka će Okay.hr i poštovati.
Pravna obavijest
Internet trgovina Okay.hr i svi podaci na njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na stranici su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima i nije ih dozvoljeno reproducirati ili koristiti bez prehodnog pismenog odobrenja. Okay.hr i logotip su u vlasništvu tvrtke NS d.o.o.
Pritužbe i sporovi
Ponuđač poštuje valjani zakon o zaštiti potrošača. Ponudač će se truditi ispuniti svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem rješavanja pritužbi i odrediti osobu sa kojom se, u slučaju poteškoća, kupac može povezati telefonski ili putem maila. Pritužbu je moguće podnijeti putem e-mail adrese info@okay.hr. Postupak rješavanja pritužbi je tajan.
Ponuđač će u roku pet radnih dana potvrditi prijem pritužbe, javiti kupcu koliko dugo će potupak trajati i sustavno ga obavještavati u razvoju postupka.
Okay.hr je svjestan da svaki sudski spor iziskuje ekonomski trošak, a zbog njegove neproporcionalnosti između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova povezanih sa rješavanjem samog spora, Okay.hr potrošaču nudi sve u svojoj mogućnosti da se svaki spor riješi sporazumno. To je ujedno i glavna prepreka da potrošač spor ne dovede pred sud.
OBAVIJESTI I E-NOVOSTI
Korisnik se slaže da ga pri prijavi na e-novosti povremeno obavještavamo o novostima na stranici, novostima u ponudi i promocijskim akcijama. Ponuđač se obavezuje da e-mail adrese korisnika neće zloupotrijebiti ili otkriti trećoj osobi. Korisnik se može odjaviti od e-novosti u bilo kojem trenu.
Ekipa Okay.hr ti želi ugodnu kupovinu.